Kategorijos
Projektai

Informatikos ir technologinės kūrybos pradiniame ugdyme diegimas

Projekto partneriai

Projektą „Informatikos ir technologinės kūrybos pradiniame ugdyme diegimas” įgyvendiname kartu su partneriais Vilniaus miesto savivaldybe, Edu Vilnius ir UAB „Vedliai”.

Projekto tikslas

Nuo 2020-2021 mokslo metų įgyvendinamas projektas „Informatika ir technologinė kūryba pradiniame ugdyme“, kurio tikslas – sudaryti galimybes visiems Vilniaus miesto pradinių klasių mokytojams įgyti kompetencijų, įgalinančių ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir gebėjimus sumaniai bei kūrybiškai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, plėtoti skaitmeninį raštingumą.

Projekto veikla

Siekiama užtikrinti lygias galimybes vaikams atrasti kūrybinių technologijų pasaulį, ugdyti loginį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą apjungti įvairias technologijas, įgyti įgūdžių, reikalingų sėkmingam darbui technologijų industrijose (programavimas, dizainas,  3D modeliavimas, virtuali realybė, animacija, žaidimų kūrimas, dirbtinis intelektas). Mokytojai gauna reikalingus įrankius ir palaikymą pritaikyti žinias praktikoje pamokose su vaikais, o vaikai išmoksta praktiškai pritaikyti žinias kurdami savo asmeninius projektus.

Projekto trukmė

2020 m. rugsėjo mėn. – tęstinis

Projekto koordinatorius

Vilniaus Filaretų pradinės mokyklos l. e. p. pavaduotoja ugdymui Jurgita Rasimavičienė, tel. 8 (5) 215 4963, el. paštas jurgita.rasimaviciene@filartetai.lt

Projekto įgyvendinimas

Mokymai mokytojams vyksta visus metus ir nuosekliai. 

2 kartus per mėnesį susitinkame su mokytojais virtualiuose praktiniuose susitikimuose, kur mokytojai su mentorių pagalba susipažįsta su technologiniu įrankiu, tema ir yra atsakomi visi klausimai. 

Savaitė po užsiėmimų (2 kartus per mėnesį) – laikas, kai mokytojai pritaiko žinias ir praktiką klasėje!

Kartą per mėnesį su mokytojais vyksta patirčių dalinimosi ir pedagoginių metodų pristatymo sesijos.