Laima Burneikienė

Pareigos
  • Logopedas
  • Specialusis pedagogas
Kvalifikacija
  • Metodininkė
Kontaktai
  • +37052154963
  • laima.burneikiene@filaretai.lt
  • Kabineto nr.: 5
Darbo valandos

𝐓𝐢𝐞𝐬𝐢𝐨𝐠𝐢𝐧𝐢𝐨 𝐝𝐚𝐫𝐛𝐨 𝐬𝐮 𝐦𝐨𝐤𝐢𝐧𝐢𝐚𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐢𝐤𝐚𝐬:
Pirmadieniais 8.00-16.05 val.
Antradieniais 8.00-16.05 val.
Trečiadieniais 8.00-10.45 val.
Ketvirtadieniais 8.00-16.05 val.

𝐊𝐨𝐧𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐜𝐢𝐣ų 𝐥𝐚𝐢𝐤𝐚𝐬 (mokykloje, iš anksto susitarus), 𝐕𝐆𝐊 𝐯𝐞𝐢𝐤𝐥𝐚:
Pirmadieniais 7.00-8.00 val.
Antradieniais 7.00-8.00 val.
Antradieniais 12.00-13.00 val. VGK veikla
Trečiadieniais 7.00-8.00 val.
Ketvirtadieniais 7.00-8.00 val.

𝐍𝐞𝐭𝐢𝐞𝐬𝐢𝐨𝐠𝐢𝐧𝐢𝐨 𝐝𝐚𝐫𝐛𝐨 𝐥𝐚𝐢𝐤𝐚𝐬:
Pirmadieniais 16.05-20.05 val.
Antradieniais 16.05-20.05 val.
Ketvirtadieniais 16.05-20.05 val.
Penktadieniais 7.00-18.00 val.

Pietų pertrauka:
Pirmadieniais 11.45-12.15 val.
Antradieniais 11.45-12.15 val.
Ketvirtadieniais 11.45-12.15 val.

Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – didinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymosi veiksmingumą mokykloje.

Specialiosios pedagogės veiklos kryptys:

  • atlieka mokinių pedagoginį vertinimą, nustato jų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir atitikimą ugdymo programoms;
  • padeda specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti dalyko programas.

Mokytojai, tėvai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei:

  • iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
  • reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, būdus ir metodus, mokymo priemones;
  • mokinys užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
  • patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas, skaičiuodamas;
  • sunkiai įsimena, išmoksta mokomąją medžiagą.

Logopedas visapusiškai tiria ir įvertina vaiko kalbą. Rengia individualias ir grupines korekcines pratybas, šalinant įvairius kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus. Teikia rekomendacijas dėl tolimesnio darbo su vaiku. Šviečia tėvus (globėjus), mokytojus vaikų kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos gebėjimų ir mokymo klausimais. Renka duomenis apie vaikus, turinčius kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, teikia metodinę pagalbą įstaigos specialiojo ugdymo komisijos nariams.